چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۲۶:۵۳

بهره‎برداری از شبکه پایش مشخصه‌های فیزیکی دریا

باشگاه خبری فراساحل: در شرایط پس از تحریم، فضای همکاری‌های بین‌المللی در حوزه دریا و بندر بین ایران و مجامع بین‌المللی گسترش یافته است. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امروز برای اولین بار شبکه پایش مشخصه‌های فیزیکی دریا در دوازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، محمد سعیدنژاد در دوازدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی اظهار داشت: در شرایط پس از تحریم، فضای همکاری‌های بین‌المللی در حوزه دریا و بندر بین ایران و مجامع بین‌المللی گسترش یافته است. به وسعت و پتانسیل کشور در حوزه دریا اشاره کرد و گفت: پنج هزار و 800 کیلومتر ساحل و 17 جزیره قابل سکونت در کشور داریم که شرایط توسعه فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مناسبی را فراهم کرده است.

سعیدنژاد ادامه داد: شرایط ترانزیت کالا و فعالیت‌های علمی و فرهنگی در داخل و همچنین همکاری‌های مختلف در زمینه علمی و فنی فراهم شده است. وی به برگزاری دوازدهمین همایش آکوپمنت در حوزه مسائل فنی دریا و سواحل در روز جاری اشاره کرد و گفت: با همکاری نهادهای بین‌المللی و علمی در حوزه سواحل، دریا و بندر، مقالات تخصصی در پنج حوزه و کارگروه در همایش امروز ارائه می‌شود. سعیدنژاد ادامه داد: همچنین مطالعات مربوط به آزادسازی اراضی ساحلی و ICZM در این همایش برگزار می‌شود که طبق این مطالعات در توسعه کریدور تصمیم‌گیری‌های یکپارچه‌سازی سواحل، تدوین حق بهره‌گیری همگانی از سواحل و ایمنی در این مورد بحث می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم در این همایش با ارتقای علمی در این حوزه فعالیت‌های مناسبی انجام شود. سعیدنژاد اضافه کرد: با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی برای اولین‌بار شبکه پایش مشخصه‌های فیزیکی دریا امروز در این همایش به بهره‌برداری می‌رسد. دوازدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رئیس انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های دریایی (پیانک) و دست‌اندرکاران داخلی و خارجی بخش دریا و بندر آغاز شد.



  کد خبر : 2668
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :